Ras...

Jag tror fan det mesta nu är helt åt helvete... vi håller på och ska sälja huset nu och risken är mycket stor att vi nu ska vara ute den 19okt och jag saknar både jobb och hem. farsan har ingen lya utan ska bo i örebro tills han orkar leta nytt och vägar bo hos min mor. Och som grädde på hor moset gick jag och intreserade mig för en tjej som jag lyckades sms mig till min högsta teleräkning någonsin med och hon svara och allt verkade asbra till hon tvärvänder.. VAFAN! Nu vet jag inte alls vad jag ska ta mig till..  sömnproblem har jag också lyckats dra på mig så det blir inte många timmar till sömns. fan alltså.. fan fan fan.. nu vill jag bara bort..

Kommentarer
Postat av: Anonym

någongång nånstans, sa en klok till mig: "kedjan" är vad som gäller. kedjan är allt det man gör, allt det man gjorde, har gjort och kommer att göra. ibland gnisslar och gnällen den som fan. ibland glimrar den till jävligt fint. silver. silver och rost.
hur som helst, till saken. bort ska man aldrig. man ska alltid vara här. här suger ibland, här suger ofta. och hon där kan suga ännu mer.
piss piss piss.
bygga bygga bygga.
när man var liten och gjorde illa sig sa alla vuxna "se så där, upp och hoppa". upp och hoppa? fan, upp och hoppa alltså. fan så svårt, men fan så rätt.
det suger.
men så är det.
bara ta sig i kragen, fixa här och där och må bättre.
och vet du vad det bästa är? det får ta fan hur lång tid som helst!

2007-09-17 @ 22:57:24
Postat av: blond fd. jobbarkollega

du kommer klara det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback