Lost faith...

ja. just kan det tyvärr inte bli så mycket positivt i denna blogg. Jag har tappat bort mig totalt. min tro sviktar, mina föräldrar ska skilja sig, vänner håller sig på avstånd. Det känns jobbigt nu, som om jag går och går men inte vet mot vad eller varför. hemma själv nu i 1-2 veckor till och det är så trist. ingen att prata med, inget att göra. lägger mig i soffan och låter timmarna flyga förbi utan att jag orkar göra något. det enda jag har nu att ty mig till det är jobbet men pga dåligt väder går affärerna dåligt och det finns inte så mkt jobb då. Jag vet att det nu är bara en massa fnäll men jag måste få iaf på nåt sätt få gnälla av mig det... Jag vill verkligen inte förlora min tro men jag ber och ber om att få styrka och att få hjälp men inget svar får jag.  Jag pallar ju inte hålla på hur länge som hellst och Gud ser ju hur mycker jag orkar. nu står en massa från mitt gammla liv och knackar på dörren vilket ger mig ångest och oro. men jag orkar liksom inte. försökte döva lite med att införskaffa mig en ny dator och lite annat kul men det gör ju liksom ingen skillnad i längden. Nu med min ensamhet har jag funderat en hel del och också kommit på att vissa människor jag umgås med som dom flesta ser som schysta egentligen har en massa negativa inflytanden på mig. överlägsenhet och arrogans är ett stort problem som jag vet att jag har och då är dom inte speciellt bra människor att umgås med. shit.. nej, nu pallar jag inte mer. sova och se om jag förhoppningsvis får jobba imorrn.

Kommentarer
Postat av: Trash3r

"vänner håller sig på avstånd" Jag hoppas att du inte har i åtanke igår eller när det var när du pratade med mig och frågade om jag ville göra nåe? Jag har ju faktiskt väldigt begräsnat med timmar att hitta på något när jag ska jobba dagen efter... I dag skulle jag iofs kunna hitta på något.
I övrigt så vet jag inte vad jag ska säga... Är det nånting jag kan göra?

Postat av: Maria

man får tveka. Ibland behöver man kanske tveka för att kunna stärka sin tro. Du kommer orka, och precis som du skrev, så ser Gud hur mycket du orkar och han lastar inte på för mycket. (DC Talk-All you got (bra låt)).
Det för övrigt bara att höra av sig om man vill leka med mig (du kanske inte vill, men ändå=)), jag har ganska mycket ledig tid.
=)

2007-07-11 @ 14:44:13
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Postat av: My friends laughing

Jesper, nu känner jag mig skyldig ju.. även fast jag umgicks med dig igår. Men skitsamma.. jag har nte tid lr ork att göra så mycket nu, men de var fan kul att se dig :P

2007-07-11 @ 15:22:00
Postat av: Jesper

nej, varken martin eller person nr2 behöver ta åt sig.

2007-07-11 @ 20:05:46
Postat av: emelie

hej.. vet verkligen hur allt det där känns, men allt löser sig, jag lovar.. har också varit nere i en svacka hela sommarn angående lite skit här och där och allt känns bara helt hopplöst.. vet att vi inte ses så ofta längre men ett tag var du min bästa vän och jag ser dig fortfarande som en riktigt bra en! säg till om du flyttar så jag kan gnälla på dig. :) kram

2007-07-20 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback