Idag.

Ídag startade jag med att gå upp 7:30 för att sedan ta mig ner till ösmorondellen och börja jobb nr1 : Elon. Efter det vid klockan 12 startade jobb nr2: Rökeriet. Massa att göra idag och asjobbigt när det kommer en hel fryspall med varor som ska lastas in i frysen.
Har idag suttit och kollat lägenheter i växjö och även lite jobb. Fick en skum känsla, som om det faktiskt är påväg att hända och det känns liksom både bra o dåligt. jag har börjat rota mig för mkt här i nynäshamn men än finns lågan att flytta till Växjö kvar. jag hoppas jag kan få göra klart det som är ogjort här snarast och sedan komma iväg och verkligen starta ett nytt liv. ett bättre.
skit.. måste städa huset kom jag på idag och jag ska även klippa gräsmattan. om nån känner för att hjälpa till är det bara att säga till! Igår had ejag en skitdag. allt känndes som om det gick fel och trött o grinig kom jag hem och fick för mig att ringa sysslingen. snackade lite hastigt med honom och det fick mig faktiskt att känna mig mycket bättre till mods. saknar småland. nej, nu ska jag sova så jag inte är trött o grining imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback