Nummer Två

Vart är alla !? jag vakna sent idag tycker jag men endå är typ alla interesanta borta.. man kan ju inte sova nu ? klockan är ju 11:20 ju ..
jahapp.. Lördag.. trött som vanligt och kallt men soligt ute.. det är ett jobbigt väder.
Man får typ ångest av att man sitter inne och det är sol ute men endå är det för kallt o blött för att man ska vilja vara ute. Och om man nu endå gick ut, vad ska man göra då?
Hmm... nej, men något måste hända idag iaf.. undrar bara vad man ska företa sig med.. jag väntar tills klockan 12 sen tar jag nog lite tag i det.. yepp, så får det bli

hmm.. Vem va det som kom på den geniala idén att duscha ? Jag skulle vilja träffa den mannen eller kvinnan!
Händer ikväll då? jag har ingen aning..

Jo, det har jag visst! Jag drar ner till nynäshamn ^^ ja, det ska jag !
hmm.. tänkt lite på det här med Åre och nu känns det faktiskt riktigt rätt och jag ser jätte mycker fram emot det! Oj vad jag kommer slå ihjäl mig i backarna men det är smällar man får ta=P Kläder till Åre ja... det är ju ett problem.. jag måste ha med mig en massa varma kläder. Om jag nu åker dit så ska jag absolut inte frysa ett dug! Hmm.. hoppas dom har en sjyst dusch där...
Jag undrar hur länge jag kommer orka hålla igång och skriva i den här bloggen.. det ska faktiskt bli lite interesant.

Dagens låt: Skillet - The Older I Get

Kommentarer
Postat av: Trash3r

Jag är vaken nu ju :P

Postat av: Maria

jag fick ett fleece underställ igår:D:D Oh, the lycka, jag tror inte jag kommer frysa nu=). Duschen.. jadu..=)

2007-02-03 @ 17:35:45
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Postat av: Mattsin

vaken vid 11:20? tjaa, kanske om det inte är sommarlov:P

2007-02-04 @ 17:01:28
Postat av: Anonym

hahahha shysst dusch.. du kommer dö :P

2007-02-05 @ 22:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback