Nummer Tre.

jaha... då är det om 10min dags att dra till skolan.. tänkte,eftersom jag nu sitter här kan jag väl endå summera min gårdag litesnabbt. Igår va det typ ingenting i skolan vilket va ganske skönt och efter det åkte vi in till stan för att se på bio med rörligbild A&B . Vi åkte in tidigare så det vart ganska myket dötid men det va endå skönt.. jaa.. kollade på The departed tror jag den hette eller nå sånt. va faktiskt rikigt bra om man bortser från att Matt Damon va med.. han är och förblir team america "matt damon" för mig..
aja.. nu ska jag ta o kila till skolan och lalla tills vi drar vidare till Vansta där vi ska göra lite PR för vårt program. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Trash3r

Du fick inget oväntat sms igår? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback