Nummer Sju.

Åhhh.... känner mig trött fast endå inte.. fryser fast egentligen endå inte.. jag är så frustrerad över något men jag kan inte komma på vad.. eller jo, tror jag vet vad det är till största delen..
Wäää... jag tycker verkligen inte om våra musiklektioner längre.. trivs inte att spela med dom i min klass längre. vill ha lite omväxkling. Känns nu också som om mitt i rickards lilla idé till projekt kommer att stranda som en val i norge, måste ta tag i det och verkligen skriva musik.

I've been waiting for you to call me, been waiting for the time of my life?
I just know I'm so lonely here without you...
I've been needing the truth to enlight me, been waiting in vain or in lies?
I just know I'm so lonely here without you...
---- Eskobar - love strikes -----


Kommentarer
Postat av: Fredrik

va fan sluta blogga så mycket jag hinner inte med att läsa! ..

Postat av: Maria

Du har blivit "tagen" Läs min blogg för mer information=)

2007-03-13 @ 18:00:43
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Postat av: klasa

det var längesen, jesper. varför var det längesen för? nu tycker jag att vi hörs av lite mer. jag finns på msn, på msn ( a ) motsats.se. Se till att lägga in den på din lista! tjoho

2007-05-14 @ 03:09:02
URL: http://www.motsats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback