Nummer Sex.

Jag tycks ha backat lite i tiden nu. Eskobar, helt underbar musik! Sångaren speciellt.
Nej, nu ska jag dra en liten snabb resumé av helgen.

Fredag: Hemma och firade med familjen vilket va rikitigt soft och inkasserade lite pengar, men den absolut bästa presenten fick jag lite över 23 på kvällen ^^

Lördag: Gänget kom hem till mig på kvällen och käka lite tårta och såg på melodifestivalen vilket va en mycket trevig kväll! Märks hur man blir äldre på såna här tillstäliningar, typ inge fokus på presenter utan bara på sällskapet och det kan jag inte alls klaga på för det va perfekt. Dom åke runt 12 tiden på natten och så spendera jag 40min med att plocka och diska men det va det sååå värt!

Söndag: ´Trött dag men vart bra. Vart hemma och fixat lite saker här och var till jag åkte ner till nynäs och möte upp Beatrice för att sedan fortsätta till Bodil och hennes inflyttningskalas vilket va jätte kul.
Det här är faktiskt en helg som vart i toppklass. Hoppas nästa vecka kommer bli bra också.
Nu ska lyssna lite till på Eskobar och sen blir det väl till att sova lite.

Dagens låt: Eskobar - Love strikes

Är riktigt stolt över dessa som jag fått ^^
pirates


Kommentarer
Postat av: Trash3r

"Eskobar, helt underbar musik!"
Men, jag trodde det var du och jag? *snyft*

Vad fick du för present straxt efter 23 på kvällen?

Postat av: Maria

Eskobar? Okej=) Jag har inte lyssnat mycket på dom, de gånger jag gjort det har typ bara varit för att Joel turnerar med dom.=)

2007-02-12 @ 17:32:52
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Postat av: Bodil

hej du, så trevligt att min lägenhet fick va en lite del av en helg i toppklass! :D det va uppmuntrande att läsa... blev grymt glad över att du kom! :)

2007-02-20 @ 13:08:16
URL: http://bodil-jutmethinking.blogspot.se
Postat av: Bodil

glömde ett "s" i url-adressen så jag skriver igen :P hehe, aja ha en toppenvecka i åre sen!

2007-02-20 @ 13:10:11
URL: http://bodil-justmethinking.blogspot.se
Postat av: Bodil

...och så ska det vara ".com" på slutet... hah, tredje gången gillt

2007-02-20 @ 13:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback