Nummer Fyra

Onsdag kväll.. igår köpte jag o thim nya walkie talkies tillsammans och idag visa dom sig inte funka direkt som dom ska... hoppas nu att Thim har kvar kvittot.
Skolan idag har vart kort och inte direkt kännts så givande..  Dock va det Ny Generation imorse vilket alltid är trevligt att gå på. Shit.. känner mig helt tom just nu. jobbigt att det ska hända just som blogg,se funkar som det ska. Måste beställa körtid också. åhh... nu fick jag en jätte jobbig känsla över mig.. Önskar man kunnde spola förbi visa saker som man är jobbiga men som måste göras i livet.. yeye, det är väl bara att köra på antar jag.. det kan ju inte bli mer än fel.
Idag har vart vart för andra dagen i rad och glidit runt med Martin Och Flu runt haninge och västerhaninge. igår va vi inne och köpte walkie talkies och kolla på jackor, idag va det för att Philip skulle lämna en nyckel till någon och Martin fick skjussa honom. Lite irriterande att tågen ska vara inställda. Imorrn tex ska klassen på nå mässa nånstans mot stan så måste ta buss då.
nej, nu ger jag upp för idag.

Dagens låt: Aerosmith - Dream On


Kommentarer
Postat av: Maria

Konstmässa var väl... mindre kul. Kunde ju lika gärna fått vara hemma. Hittade du nåt intressant?

Postat av: Jesper

jag tyckte faktiskt den va interesant och kul att gå runt o kolla.. gick ju på 2st fotoutställningar sen men det had jag ju inte gjort om inte therese velat..

2007-02-09 @ 11:18:51
URL: http://dete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback