Nummer Fem.

Jahapp, då va man 20år.. hmm... njee, jag kan då inte se eller känna någon spec skillnad..
kännt mig sååååå trött idag. igår va vi inne i stan på konstmäsan ju, och efter det gick jag, Therese och Erik och kolla på 2st fotoutställningar i på kulturhuset som va jätte bra. Bio sedan den kvällen som började 20:30 vilket va rätt sent. Vi såg på förhandsvisnngen av Darling och det är ingen film jag anser va särd att vänta i stan på att få se i runt 4timmar. ko hem klockan 00:00 men lyckades inte somna förens fram mot 01:30. Sen va det upp klockan 6 för jag vill ju inte missa Ny generation !
Firat lite idag med mina bröder + flickvänner, mormor & morfar och mor och far själva såklart. Va väl rätt trevligt. Imorn kommer det ju andra människor vilket ska bli mycket kul=) har en hel del med tårta att bjuda på.
Nej, det är vissa saker jag nu skjutit upp fööör länge ! måste ta tag i det! tänkte här om dagen om riskerna va värda att ta och faktiskt och då gick det upp för mig att det är dom, även om jag ska dö på kuppen..
aja.. nu ska jag nog gå in o sova.. Godnatt ..


Kommentarer
Postat av: ems

shysst att du bjöd in en till din födelsedag! hoppas den va trevlig, grattis från mig

2007-02-10 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback