Nummer ett.

Hejsan och hallå!
Numera tänker jag inte posta mer på wulle.blogspot.com pga att jag har glömt bort både annvändarnamn och lösenord och emailen jag hade till den så det va lika bra att starta en ny.
Vet ni, jag längar faktikt lite till att få åka till Åre. slippa vara hemma och dega och istället vara med vänner och kanske bryta ett ben eller två. fyller år gör man snart också..  .....20år......
20 år, inge fru, inge barn, inge vila, inge volvo... snacka om misslyckande..
Men jag snusar inte längre, lagt ner ordentligt på socker och börjat sett mitt liv på helt andra sätt än innan. Det känns faktiskt ganska bra! Men har vissa saker jag måste göra innan jag är på 100%..

Dagens låt :
Red - Breathe Into Me

Kommentarer
Postat av: ems

wohoo =) snart e vi på 100%! När vi e rockstjärnor :P oj nu måste ja dra till tåget :P

Postat av: Maria

Hittade=). Åre kommer bli toppen i år tror jag:D

2007-02-03 @ 11:05:17
URL: http://hiddenpart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback