fort.. på Nummer Tre

Yepp... PR grejen gick faktiskt helt okej fast då vi hade en publik som fullständigt struntade i allt vi hade att säga utan bara lyssa o sen gick därifrån. dagen ungdom.. Efter det bar det iaf iväg till bla.  Haninge med Flu och Martin men efter ett tag även Thim. så har glidit runt och gjort ett grymt inköp med Thim! Ett par walkie talkies! Martin köpte också ett par själv till sig. kom på att jag kanske ska köpa en sjyst jackatill åre.. Det blir nog en vit tror jag. har man vit gitarr måste man ha en vit jacka! Så det bar runt till höger och vänster och kolla på jackor och byxor. tack vare tips hitta jag en sjyst jacka som kansk en vacker dag inom en snar framtid kommer befinna sig på mig^^
Shit, blir ju som sagt 20 snart och är typ tvingad att ha lite festligheter hemma..Eftersom jag inte kan någonting om bjudningar eller vad man ska kalla det så har jag skaffat hjälp och tack vare min hjälp har jag upptäckt att dom jag hade tänkt ta hem va alldeles för många.. ganska jobbigt läge..
men men.. nu ska jag nog ta o tänka på reffrängen..

Walkie talkies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback